• Fulltime
  • Amersfoort
  • Deze positie is vervuld

Per direct

Voor een technische handelsonderneming in omgeving Amersfoort zijn wij op zoek naar Sales & Logistics support medewerker voor een veelzijdige rol in samenhang met Office Manager werkzaamheden. Een functie met veel klant contact, contact met collega’s en leveranciers. Een collega die zelf in staat is om werk en taken te signaleren. Zich eigenaar voelt van onze uitgaande leveringen en van ons CRM systeem, de ruggengraat van ons bedrijf. Punctueel en nauwkeurig te werk gaat. Brede ervaring heeft met het organiseren van internationaal transport. Ervaring heeft met AFAS of vergelijkbare ERP pakketten. En tot slot zich goed kan uitdrukken in de Engelse taal zowel in woord als geschrift, ervaring in de Duitse taal is pré.

Werkzaamheden:

• Beantwoorden telefoon
• Ontvangen bezoek
• Verwerken inkomen en uitgaande post
• Afhandelen en organiseren uitgaande vracht
• Bijhouden en up to date houden van adressenbestand ten behoeve van sales en marketing activiteiten
• Opstellen offertes
• Afhandelen binnenkomende vracht
• Algemeen officemanagement (up to date houden kantoorartikelen, contact schoonmaak en andere gebouw gerelateerde leveranciers)
• Meehelpen organiseren uitjes/ bedrijfsborrels

Functie-eisen en eigenschappen:

• 32-40 uur
• Punctueel / secuur werken
• Zelf oplossend vermogen
• Goede kennis van MS Office
• Voldoende ‘handig’ op gebied van ICT
• MBO+ denk-, werk- en opleidingsniveau;
• Ervaring in een vergelijkbare functie;
• Ervaring transport/logistiek, bekend met Fenedex;
• Ervaring met ERP pakketten, AFAS is een pré;
• Aantal te werken uren is bespreekbaar;
• Voldoende kennis van de Engelse taal, Duitse-/Franse- taal is een pré

Ben jij na het lezen van bovengenoemde vacature geïnteresseerd en herken jij jezelf helemaal in de genoemde functie-eisen? Solliciteer dan direct!

Solliciteer nu