• Fulltime
  • Den Haag

Voor een grote overheidsinstelling zoeken wij per 1 oktober een medior medewerker Digitale Informatievoorziening (DIV). Het betreft een full-time functie van 36 uur per week in Den Haag voor de duur van één jaar, met kans op verlenging. Je komt te werken in een team bestaande uit tien medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse afhandeling van de inkomende post en algemene, uitvoerende werkzaamheden t.a.v. het archiefbeheer.  Met jou kennis, ervaring en competenties kan de informatiehuishouding controle krijgen én houden.

Hoe ziet de functie er uit?
De nadruk van je werkzaamheden liggen op het uitvoeren van dagelijks voorkomende werkzaamheden. Je kan hierbij denken aan de volgende zaken:

  • Volledige afhandeling en digitalisering inkomende post;
  • Terugscannen reeds geparafeerde of ondertekende documenten;
  • Bewaken van de kwaliteit van de door gebruikers digitaal opgemaakte documenten;
  • Verwerken vergaderstukken (rijks)ministerraad- en onderraadvergaderingen;
  • Controleren, beheren en eventueel vernietigen van overgedragen papieren dossiers; waar nodig gereedmaken voor overbrenging naar het Nationaal Archief;
  • Vraagbeantwoording en ondersteuning van gebruikers op het gebied van documentaire informatievoorziening (inclusief gebruik TOPdesk);
  • In opdracht uitvoeren van of meewerken aan ad hoc projecten.

Welke ervaring vragen wij van jou?

  • MBO+ werk- en denkniveau (5 jaar);
  • Diploma op het gebied van informatiedienstverlening, SOD I én SOD II, of een gelijkwaardige combinatie van opleidingen en werkervaring;
  • Aantoonbare werkervaring in het vakgebied en ervaring met zowel het fysieke als digitale werken;
  • Kennis en werkervaring met het werken met een DMS (bij voorkeur eDocs);
  • Medeverantwoordelijk voor zowel het papieren als het digitale archief Teamspeler;

Welke competenties vragen wij van jou?

  • Communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal vloeiend in woord en geschrift; betrokken en neemt het initiatief om zaken zo goed mogelijk te regelen;
  • Je bent iemand die zelfstandig werkt, goed kan analyseren, plannen en organiseren en vlot schakelt tussen taken en situaties;
  • Kennis van en inzicht in de informatiehuishouding;
  • Aantoonbaar digitaal vaardig en accuraat flexibel;
  • Sterk in voortgangscontrole;
  • Nieuwsgierig & integer;
  • Kan zich nieuwe werkzaamheden snel eigen maken.

 

Om te solliciteren op deze vacature stuurt u uw sollicitatie naar info@secretaresse.nl