• Parttime
  • Amsterdam

Voor een bekende speler op het gebied van horeca in Amsterdam, zoeken wij een PA voor 12 uur per week.

Wat zijn je werkzaamheden als Personal Assistant?

Als Personal Assistant zorg jij ervoor dat de zaken vlekkeloos verlopen. Jij ondersteunt de opdrachtgever bij het uitvoeren van zijn werkzaamheden. De ene dag dient er een event georganiseerd te worden, de andere dag woon je besprekingen bij en ontmoet je klanten. Geen dag hetzelfde voor jou. Een voorbeeld van jouw werkzaamheden zijn:

  • Overzicht houden van het agenda en mail -beheer, zowel privé als zakelijk;
  • Vergaderingen organiseren, voorbereiden en eventueel notuleren;
  • Onderhouden van eventuele contacten;
  • Het eerste aanspreekpunt zijn voor de opdrachtgever en meedenken wanneer er problemen zijn;
  • Ontzorgen in de breedste zin van het woord.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Je hebt een hbo-diploma op zak;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Communicatief vaardig in zowel de Nederlandse als Engelse taal;
  • Ontzorgen zit in je aard;
  • Je toont initiatief en jou hoeft niet elke keer verteld te worden wat je moet doen;
  • Je bent vasthoudend en ambitieus, op deze manier zullen steeds meer werkzaamheden jou kant op komen;
  • Zelfstandig werken vind jij geen probleem maar je bent ook graag in contact met andere mensen, als het ware de toegankelijke tussenpersoon tussen de opdrachtgever en de rest van zijn personeel;

Wat bieden wij?

Bij deze opdrachtgever krijg jij alle mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen tot een ware spin in het web. In de horeca zijn er constant beurzen, bijeenkomsten, uitbreidingen en events die gecoördineerd en geregeld dienen te worden. Maar niet alleen op zakelijk vlak is er genoeg te doen, ook op persoonlijk vlak dienen reizen geboekt te worden, agenda’s bij gehouden te worden en blijf je in contact met de juiste mensen. Naar verwachting ben je ongeveer drie uur per dag bezig met de werkzaamheden, dit is flexibel. Sommige weken maak je meer uren dan de andere week. Volledig afhankelijk ook van jouw ambitie en kijk op zaken. Veel werk kan in eigen tijd gedaan worden en is uitstekend te combineren, avonden werken is ook mogelijk. Werken vanuit huis kan, je kan ook een flexibele werkplek krijgen bij het bedrijf zelf (leuk als het personeel je ook ziet) waar de opdrachtgever zelf ook regelmatig aanwezig is. Er is veel ruimte voor persoonlijke groei en initiatief word aangemoedigd. We zoeken een echte regelneef, die energie krijgt van deze branche, houdt van de stad Amsterdam, graag de touwtjes in handen heeft en weet te ontzorgen als geen ander.

Om te solliciteren op deze vacature stuurt u uw sollicitatie naar info@secretaresse.nl