OFFERTE AANVRAAG.

Allereerst doen we u een offerte op maat toekomen. Wanneer u hierna aangeeft interesse te hebben komen we bij u langs op kantoor. Zo kunnen we een impressie krijgen van uw organisatie en de sfeer op de werkvloer. Hiernaast krijgt u door dit gesprek ook een beeld van ons bedrijf en weten beide partijen dus waar ze aan toe zijn. In het gesprek schetsen we samen een profiel van de nieuwe Secretaresse op.

GESPREK.

Hierbij denken wij aan de competenties waarover zij moet beschikken maar bijvoorbeeld ook aan werkervaring. Op basis van het gesprek gaan wij op zoek naar de juiste kandidaat voor de functie. We willen hierbij verder kijken dan alleen het CV en maken ook onze keuze op basis van de persoonlijkheid van de kandidaat; past zij binnen de werksfeer van uw bedrijf?

SOLLICITATIE.

Naar aanleiding van onze voorselectie maken wij afspraken met de kandidaten en gaan het voortraject van de sollicitatie met hen aan. Wij houden verschillende gesprekken en bellen ook genoemde referenties na om een beeld te krijgen van de werkwijze en werkhouding van de kandidaat. Op basis van deze gesprekken kiezen wij uiteindelijk de kandidaten uit die naar ons idee het best bij uw organisatie passen. Deze kandidaten komen dan bij u op kantoor langs voor een sollicitatiegesprek.

BIJ ONS KUNT U KIEZEN VOOR

WERKGEVERS

SECRETARESSES

ASSISTENTS

TEVREDEN KLANTEN

Vraag online een vrijblijvende offerte aan

Heeft u nog vragen
of hulp nodig?

e-mailadres

info@secretaresse.nl

Telefoonnummer

088 - 242 83 45

Ons kantoor

Savannahweg 17, 3542AW Utrecht